Anaheim

8 augustus 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vandaag naar Anaheim, Los Angeles gereden. Rit was ongeveer 1 1/2 uur. We waren rond 12 uur bij het hotel. We konden daar onze koffers laten en zijn toen naar Hollywood boulevard gereden. Een rit van normaal 30 min was nu een uur. We zijn de Funko winkel gaan bezoeken en daarna nog over de Walk of Fame gelopen. Toen terug gereden naar ons hotel, 1 1/2 uur later daar aangekomen. Ingecheckt, naar de kamer gegaan en eten bij (jawel geen verrassing) Denny’s 😂. Nog wat drinken gehaald en naar de kamer gegaan. Morgen vroeg op want we gaan naar Universal Studios Hollywood. Andere kant van de stad. Welterusten.

1. Bep:
    8 augustus 2023
    Goedemorgen dus het was gisteren weer een leuke dag en ook toevallig dat jullie weer een restaurant Denny’s🙈🙈tegen waren gekomen ik neem aan dat het eten daar erg lekker is en waarschijnlijk betaalbaar.Een mooie dag bij Universal Studios Hollywood gewenst😜😜❤️
  2. Dan&Ulf❤️:
    Die tent Denny’s zal wel een hele goeie tent zijn!!! Zit in de naam he!! 💪💪🤣🤣💋