Disney California Hollywood

11 augustus 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vandaag Disney California aan de beurt. Eerst naar Guardians of the Galaxy geweest, lekker met de lift naar boven en beneden maar dan heel hard.  Toen we voor de eerste keer naar beneden vielen zag ik niks meer maar dat kwam doordat mijn tas die tussen mijn benen hoort voor me zweefde😂.

Daarna CARS, dat was leuk zeg.  Scheuren door de bergen in een ‘Cars’ auto. Wij hoefden niks te doen want de auto zit in een rails maar het was heel leuk.
Hierna de Incredicoaster van the Incredibles. En hij ging ook nog eens over de kop. Daarna was de wildwaterbaan aan de beurt, mijn hemel wat waren wij nat en wat ging dat ding hard zeg mwhuhahahahaha. De kids zijn daarna in Spiderman geweest, hierna naar Mike en Sully van Monster Inc. We zijn nog naar Captain America the musical geweest en ook nog naar Mickey’s Symphonica. De kids zijn later nog een keer in die lift gestapt. Toen zijn we via de winkels naar de uitgang gelopen. Weer gegeten bij Denny’s en nu de koffers helemaal klaar gemaakt. Ik ga slapen morgen weer vroeg op. Welterusten

1. Dan&Ulf❤️:
    11 augustus 2023
    Ok nou leuk hoorrr, nu weer naar het kikkerlandje!! Goede reis💋
  2. Bep:
    11 augustus 2023
    Goedemorgen jeetje wat hebben jullie op één dag ontzettend veel gedaan wat leuk in de Cars auto en dat jullie weer drijfnat zijn geworden in de wildwaterbaan en de tas die voor jou gezicht hing hilarisch wat een belevenis is deze vakantie geweest om nooit meer te vergeten.Een hele fijne terug reis😁🤣❤️Dag🇺🇸🇺🇸❤️