LA tour

10 augustus 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vanochtend werden wij rond half 9 opgehaald voor een tour door LA.
We hebben de Blackbird gezien. De bekende Lockhead A12, deze was speciaal ontworpen voor de CIA. Zij wilden een vliegtuig dat sneller, hoger kon vliegen dan welk ander spionagevliegtuig ook en daarnaast beter onder de radar kon blijven. Deze vloog van LA naar New York in +-45min!! Ook stonden we bij een stadion (Los Angeles Memorial Coliseum) waar al 2x eerder de Olympische spelen waren gehouden.
Hierna reden we verder naar het bekende Staples Center wat sinds een maand of 6 is omgedoopt tot Crypto.com Arena (toen stond de Crypto munt er nog goed voor). Voor het gebouw staan bekende sporters in het brons waaronder Shaquille O’Neill (basketbalspeler). Tegenover dit gebouw stond het Microsoft Theater. We zijn hierna via Beverly Hills naar Griffith Park gereden, de bergen in. Daar staat een hele grote sterrenwacht en je kunt hier mooi de tekst Hollywood zien op de bergen.
Toen de tijd om was zijn we teruggereden naar Hollywood Boulevard met o.a. de Walk of Fame.
Hierna zijn we gaan lunchen bij de Farmers Market. Een heel groot gebied met allemaal verschillende culturen bij elkaar. Wij hebben heerlijke pannenkoeken op.
Na de lunch zijn we Beverly Hills in gegaan. Goedkoopste huis hier is 5 miljoen dollar. We hebben zelfs een gifgroen huis gezien wat +-8 miljoen waard zou zijn alleen de voordeur zijn ze vergeten….

We zijn langs het huis van Marilyn Monroe gereden, het enige huis met 3 opritten. Verderop staat het duurste huis van Beverly Hills, deze is 200 miljoen dollar. Met een hele grote kroonluchter aan de voorkant. Naast dit huis staat het huis van zangeres Miley Cyrus. Vanuit Rodeo Drive zijn we naar het Beverly Hills bord gereden om foto’s te maken. Vanuit hier zijn we afgezet bij Santa Monica Pier/Boulevard. Helaas ging het een beetje regenen. Maar het was toch zeker leuk om een keer te lopen. Zo vaak gezien in films en series. Daarna door naar Venice Beach. Dit was de laatste stop en toen zijn we allemaal naar ons hotel teruggebracht. Was een zeer leuke trip. Nu op naar morgen voor onze laatste dag, Disney California Adventure. Welterusten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ed en Gea:
    10 augustus 2023
    Dat is een drukke dag geweest. Veel plezier vandaag en dan is het bijna voorbij wat is het snel gegaan.
  2. Bep:
    10 augustus 2023
    Goedemorgen wat een leuke trip en ook nu eens gereden worden wat voor iedereen wat rust geeft zeker voor jou maar wat hebben jullie veel gezien is het geen idee om daar een vakantie huisje te kopen ook als belegging 🙈🙈🙈niet normaal wat een prijzen maar ja als je het hebt waarom niet hihi ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen ik wens jullie nog een onvergetelijke laatste dag heel veel liefs ❤️❤️❤️❤️🇺🇸
  3. Dan&Ulf❤️:
    10 augustus 2023
    Leuk hoorrr, en wat eten jullie daar lekkerrr ( gezond ook allemaal hihi) veel plezier weer vandaag. 💋💋