Universal Studios Hollywood

9 augustus 2023 - Anaheim, California, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg opgestaan, 06:15 uur. Om daarna alsnog bijna 2 uur in de file te hebben gestaan om bij het amusement park te komen. Na de security check en het kaartje scannen konden we het park in. Als eerste naar The Minions, 3D movie. 🤢🤢🤢 haha niks meer voor mij. Geef mij maar een gewone achtbaan. Het lijkt wel alsof alles 3D wordt. Je wordt heen en weer geschud en je hersens registreren van alles maar het enige wat er gebeurt is dat je karretje heen en weer / op en neer gaat.
Harry Potter wel leuk. En Jurassic Park the Ride, water achtbaan. Na 2 uur wachten konden we erin, pfffff. The Hollywood tour, duurde ongeveer 60 minuten, we werden rond gereden op het terrein waar al heel veel series en films zijn en worden opgenomen. Heel leuk om te zien, we hebben JAWS ook nog gezien, hij kwam even gedag zeggen vanuit het water.
We hebben nog ff geshopt en zijn toen langzaam terug gelopen naar de uitgang. Waren voor 8 uur savonds thuis, net gegeten bij iHop. Nu douchen en dan nog ff een serie kijken. Morgenvroeg LA tour, ben benieuwd. Welterusten.

1. Dan&Ulf❤️:
    9 augustus 2023
    Lekker vroeg op man😰😰. Maar wel leuk. ( voor jullie) 🤣🤣🤣
  2. Bep:
    9 augustus 2023
    Waw weer een gezellige maar lange dag geweest en wat leuk dat JAWS jullie even kwam groeten erg benieuwd wat jullie gekocht hebben rust lekker uit voor weer een nieuwe dag en een mooie LA tour gewenst 😂😁🤓🤣❤️