Dag 14 - Everglades

15 mei 2015 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Na vanochtend te hebben ontbeten zijn we naar de Everglades gereden. Een trip van ongeveer 40 minuten. Eerst nog even tanken en dan onderweg. Onderweg zien we heel veel groen. Veel platteland waar je oneindig ver kunt kijken. Er rijden ook verschillende soorten auto's. Die van een paar ton en die waar je bij ons in NL niet eens meer mee de weg op mag. Wel grappig om te zien. Het is ook heel druk hier qua verkeer. Orlando viel nog mee maar hier…de auto's, bussen en vrachtwagens komen van alle kanten. Maar dat gezegd hebbende vind ik de keep your lane geweldig. Nog even een sprong terug naar gisteren. Gister sprak El met een familie die op het punt stond te vertrekken naar NL. Zij gaven aan dat we naar het winkelcentrum met de naam Aventure Mall moesten gaan. Veel outletwinkeltjes etc. Wij hebben dat toen niet gedaan want we wilden gewoon ff niet weg. Kijken we gisteravond naar het Miami News. Was er die middag rond half 1 toch gewoon een schietpartij!!! Zijn wij blij dat we niet daar naartoe zijn gegaan zeg. Wij zouden ook rond die tijd daar hebben rond gelopen. Maar goed. Achteraf bleek het iemand te zijn die niet wilde stoppen voor de politie, een police officer had aangereden en tja toen heeft de politie maar geschoten. Dus als we daar zouden hebben rond gelopen zouden we er wellicht niet eens iets van hebben gemerkt.
Nu terug naar vandaag. Everglades, krokodillen spotten. Niet echt iets wat op mijn lijstje staat. Maar achteraf was het een leuke ervaring. De kids hebben zelfs nog een baby krokodil vast gehouden. Nadat we hier klaar waren zijn we naar een grote Mall gereden, ongeveer 20 minuutjes rijden. Was niet veel aan. We zijn toen terug gereden naar het hotel. Hebben onszelf omgekleed en wilden de zee in. Maar die was iets te ruw dus zijn we alleen maar het zwembad ingedoken. Dat was ook lekker. Het windje ging wat opzetten en we zijn rond kwart voor zeven naar boven gegaan om ons om te kleden. Eenmaal omgekleed zijn we naar Pizzeria Papa Jonh's gegaan. Daar hebben we drie overheerlijke pizza's gehaald en op de hotelkamer opgegeten. Tegelijkertijd keken we naar Up op Disney Channel. Nu in bad en slapen.
Welterusten allemaal!

1. Bep:
    15 mei 2015
    G.m15mei10voor half9 wat een prachtige gebouwen en zo hoog geweldig,een heerlijk zwembad zo dicht bij om even af te koelen,wat een belevenis de baby krokodillen,vonden ze het niet eng om vast te houden?ik hoor het wel als jullie thuis zijn nog veel plezier en geniet van alles kids een hele. Dikke kus xxxxx
  2. Bep:
    15 mei 2015
    G.m kwart voor 7 rijan pappa had het over een baby krokodil oma schrok er van ik vind hem namelijk wel groot,en wat gaaf zo dicht bij ik wilde dit toch nog schrijven,let op elkaar xxxx