Kingman

2 augustus 2023 - Kingman, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken richting Kingman. Eerst nog door het stadje Williams gelopen. Heel veel oude gebouwen, auto’s en mensen. Het gevoel van de Disneyfilm Cars komt hier echt tot leven. Daarna zijn we naar de Beerzone gegaan. Kostte wel wat pp maar wel heel mooi om te zien. Je rijdt met je auto door het park. Daar leven wolven, herten, beren en nog meer. Die rit duurde ongeveer 30 min daarna nog uitgestapt en konden we een gedeelte lopen. Na getankt te hebben zijn we op weg gegaan naar Seligman waar een snowcap drive inn zit. Daar hebben El en de kids een ijsje gegeten en ik een lekkere bananenmilkshake. Met verse banaan erin. Heerlijk. Dit stadje had ook veel weg van Cars de Disneyfilm.
Daarna via Route 66 doorgereden naar het hotel in Kingman. Ff gezwommen en bij een leuke tent gegeten. Nu ff Harry Potter en Friends kijken en dan slapen. Welterusten.

1. Dan&Ulf❤️:
    Grappig👍👍👍💋
  2. Bep:
    2 augustus 2023
    Goedemorgen wat enig en die auto’s geweldig hebben jullie nog wilde dieren kunnen spotten.Weer een hele mooie dag gewenst en geniet van elkaar😁🤓👌❤️
  3. Ed en Gea:
    2 augustus 2023
    Mooie foto’s. En Lorenzo heb jij je vakantie camper eindelijk gevonden.haha