Page dag 2

31 juli 2023 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanochtend vroeg opgestaan, 06:30 uur. Rond 07:00 uur ontbijten, daarna naar Lower Antilope gereden. Was maar een dikke 10 minuten. Wat een mooi gebied al bij aankomst. Nadat we ons gemeld hadden konden wij gelijk mee met de groep van 8 uur, ipv 08:45 uur. Dat was fijn. We kregen een gids genaamd Ilja, een originele (4de generatie) Navajo lid. We zijn daarna met de groep aan de Tour begonnen. Klein stukje lopen en toen met de trap/ladders naar beneden. Alles wat je daar ziet is ontstaan door de tijd, samen met wind en water. Foto’s volgen. Na ongeveer een uur lopen zijn we weer naar boven geklommen. Daarna zijn we naar de Glen Dam gereden. Een hele grote dam, jammer genoeg konden we dam zelf niet bezoeken. Dat doen ze al een tijdje niet meer. Daarna naar Walmart, grote Maxis. Ff naar de hotelkamer om onze flessen bij te vullen en toen naar Lake Powell om te zwemmen. Eenmaal aangekomen was het een klim naar beneden. Heel leuk, het water was ongeveer 27 graden. Heerlijk. Ryan en ik zijn nog van een rots gesprongen, was best hoog. Haha. Daarna zijn we naar de hotelkamer gegaan en even later heerlijk gegeten. Nu ff tv kijken, douchen en slapen. Welterusten.

1. Dan&Ulf❤️:
    31 juli 2023
    Leuk jongens, heb je nog vrede’spijp geroken met die Indiaan?? 🤣🤣
  2. Bep:
    31 juli 2023
    Goedemorgen wat fijn dat jullie wat eerder konden starten jammer dat jullie de Glen Dam niet mocht bezoeken, nog wat gekocht bij Maxis, wat een lekkere temperatuur om te zwemmen en wat een moet om van de rots springen, ook weer gedaan✌️Een fijne nacht gewenst ❤️
  3. Bep:
    1 augustus 2023
    Goedemorgen wat een prachtig foto’s en weer een mooie dag gewenst 🤣🤣😎😍