Dag 10 - Universal (beide parken)

10 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Verhaaltje van Ryan: we zijn in de Hulkcoaster geweest. Daarna werd ik wel wat misselijk. Tristan wilde nog een keer de Dragon challenge van Harry Potter doen, hij is met papa gegaan. We zijn op de foto met Spiderman en Storm geweest. En ik heb een hi-five gedaan met Cyclops.

Verhaaltje Tristan: we zijn in de incredible hulkcoaster geweest. En die was leuk. En ik heb een shirt van griffoendor gekocht en mama ook een heel leuk shirt. En papa heeft ook een leuk shirt gekocht van harry potter. En Ryan 1 van Marvel. Ohja en ik heb een Transformer gekocht, Decepticon Dragstrip. Een combiner wars.

Vandaag voor de derde en laatste keer naar Universal. We zijn begonnen in Hollywood Studios en zijn eerst weer naar Harry Potter gelopen, Harry Potter and the escape from Gringotts, hierna Men in Black en Transformers. Met de Hogwarts express zijn we naar Island of Adventure gereden. Hier hebben we Harry Potter and the forbidden journey gedaan. Daarna zijn El en Tristan in de Dragon challenge geweest en Ryan en ik in Flight of the Hippogriff. Daarna zijn we in een wildwaterbaan geweest, Dudley Do-Right's Ripsaw Falls, en ik kan je vertellen we waren klets klets maar dan ook echt kletsnat. Verder op het programma stond nog: the Amazing Adventures of Spiderman en The incredible Hulk coaster. Hierna zijn Tristan en ik nog een keer in de Dragon challenge geweest. Hierna wat inkopen gedaan en toen terug naar het hotel. Zojuist gegeten bij UNO. We hadden alle vier pizza. Maar het duurde vrij lang voordat we ons eten kregen. Opeens kregen de kids en El hun eten. Tegelijk met de ober kwam ook de bedrijfsleidster mee. Om haar verontschuldiging aan te bieden dat het zolang duurde.......mijn pizza was gevallen en die moest opnieuw worden gebakken. Ze vroeg of ik ondertussen iets anders wilde nuttigen of dat we straks een dessert wilde hebben van het huis. Het duurde niet zolang of ik kreeg alsnog mijn pizza. Omdat ik nergens voor had gekozen, ik wilde mijn pizza en we wilden eigenlijk gewoon naar bed werd mijn pizza van de rekening gehaald. Nou dat scheelde wel weer $19,99  :-).

Welterusten

1. Bep:
    11 mei 2015
    G.m11mei 10over half10 ik ben een beetje laat paniek met het over zetten van mijn mobiel,ik ben op dit moment nog niet bekijk baar maar komt goed,wat leuk dat jullie zo,n leuk T-shirt hebben gekocht,zijn jullie inmiddels op gedroogd HI,HI,ik hoop dat weer een hele fijne dag hebben.xxxxx