Dag 11 - Legoland Florida

11 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Verhaaltje Ryan: we zijn naar Legoland geweest. Het was daar heel leuk want we waren eerst in Lego Chima in een bootje en dan kun je het publiek nat spuiten en het publiek kan jou ook nat spuiten. Daarna Tristan en ik nog een keertje. Toen we eruit kwamen waren we zeeeeeeeeeeiiiiiiiknat. Daarna zijn we in een drakenachtbaan geweest en daarna hebben we op doodskoppen geschoten. Daarna zijn we in een bruine achtbaan geweest en die ging lekker hard maar niet heus. Daarna in een blauwe achtbaan, eerst met z'n vieren en daarna zijn Tristan en ik er nog twee keer in geweest. We hebben ook nog een show gekeken, die was leeeeeeeuk. Over vier mensen die de brandweer speelden en die de brand moesten blussen. Nog een keer in een achtbaan en daarna hebben we in auto's gereden. Daar hebben we ons 'rijbewijs' gehaald. We hebben nog ff rondgelopen en zijn ergens gaan eten. Ook zijn we nog naar een piratenshow geweest, met boten op het water. En met kanonnen!

Verhaaltje Tristan: We zijn naar Legoland geweest. Het was heeeeeeeeel leuk. We hebben alle achtbanen gehad. We zaten in een oude achtbaan, ik kwam er uit en ik had heel veel last van mijn hoofd. Mam zij: Dit is nou een oude achtbaan waar je last van je hoofd van krijgt. Ik zei: Nu snap ik waarom jullie nooit in van die oude achtbanen gaan. Er was ook een achtbaan die ging bijna stijl naar beneden en zig zagte elke keer. Ryan en ik zijn er in totaal 3 keer in geweest 1 keer met papa en mama en 2 keer alleen hij was heel leuk.

Vanochtend rustig aan gedaan, lekker ontbeten en toen richting Legoland. Voordat we weggingen kreeg El te horen van de schoonmaker dat er bij haar op de lijst staat dat we vandaag zouden vertrekken. Maar dat klopt natuurlijk niet, dus wij naar de receptie. Bij de receptie onze reservering laten zien en het was geregeld. Lekker een klein uurtje rijden en we komen aan bij Legoland. Staan we bij het loket wordt ons voucher niet geaccepteerd. We behoren ook een e-ticket te hebben want de reisagent waarbij wij (via het reisbureau) onze tickets hebben geboekt heeft geen contract meer met Legoland. Ze waren heel behulpzaam en uiteindelijk diende ik zelf contact te zoeken met de reisagent. Ik gaf aan dat ik een mobiel bij me heb met alleen een NL abonnement en dat me dat heel veel geld gaat kosten. Toen ik vroeg of ik een telefoon van hen mocht gebruiken kwamen ze ons halen en mochten we het telefoontje plegen bij guest relations. De mevrouw aan de andere kant vd lijn probeerde in contact te komen met iemand van Legoland en uiteindelijk heb ik het hoofd van Guest relations de telefoon gegeven en die heeft het allemaal geregeld. Ook al snapte die mevrouw mij ook wel dit ging toch iets makkelijker. We mochten het park in en aan het einde van onze dag zijn we alsnog onze entreetickets gaan halen voor in het plakboek. We hebben ze bij guest relations hartelijk bedankt voor de hulp want al met al hebben we daar toch een uur gestaan. Maar goed eind goed al goed. We hebben toch nog een leuke dag gehad en gaan nu slapen.

Welterusten.

1. Bep:
    12 mei 2015
    G.m 12mei wat een plezier hebben jullie zijn de kleren al droog HI,HI,en wat hebben jullie genoten van de achtbanen geweldig,wat een ochtend eerst de kamer uit en dan het park niet in,gelukkig is alles goed gekomen,nog heel veel plezier en let op elkaar love you xxxxx