Dag 12 - Miami (Sunny Isles)

12 mei 2015 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend ontbeten bij Ponderoza. Daarna uitgecheckt bij het hotel, geld gepint en op naar het benzinestation. Na het tanken kon onze rit naar Miami beginnen. Na ongeveer 2 uur rijden zijn we ff gestopt om te plassen en eom en cakeje te eten. Na nog 2 uurtjes te hebben gereden kwamen we aan in het drukke Miami. Yeah McDonalds maar daar zitten we niet dichtbij hahahahahaa. We hebben gekozen voor Valetparking dan wordt onze auto weggezet en gehaald wanneer we hem nodig hebben. Als eerste kregen we een kamer aangeboden op de begane grond, gelijk to het zwembad. We hadden dan ook een eigen trap (met de buren) naar het zwembad. Maar er konden dan ook andere mensen bij ons op het balkon komen en dat zagen we niet zitten. Dus we zijn teruggegaan naar de receptie en hebben aangegeven dat we deze niet wilden. Prima zei hij. We hebben nu een kamer op 10th floor (9de verdieping). Best een goed uitzicht en ook op het zwembad. Wat een hoge gebouwen zeg. Geweldig. Na te hebben ingecheckt zijn we een stuk gaan lopen om te kijken wat er in de omgeving is qua restaurantjes en winkels. Ook kwamen we allerlei wrede dure auto's tegen. Het lijkt wel alsof we in Beverly Hills zijn. We zijn een stuk gaan lopen over het strand en met onze voeten in de zee, heerlijk. Daarna zijn we nog even gaan zwemmen, omkleden en eten bij Subways. Welterusten.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bep:
    13 mei 2015
    G.m13 mei oké,welkom in Maimi dus de auto reis was oké,jammer van de kamer was lekker geweest voor de kids zo in het zwembad springen,maar jullie hebben wel gelijk dat naar een andere kamer heb gevraagd,en nu met zo,n prachtige uitkijk.Nu kids maar weer genieten van alles wat jullie gaan doen xxxxx