Dag 15 - strand, zee, zwembad en nog een stukje rijden

15 mei 2015 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

vandaag uitgeslapen en lekker ontbeten.

Na het eten zijn we naar het strand gegaan en daarna naar het zwembad. Rond half 1 hebben we auto voor laten rijden en zijn we een stuk gaan rijden. Wat een drukte qua verkeer maar ook wat een mooie gebouwen zeg. En hele mooie grote jachten in de haven. Rond half vier waren we weer terug en zijn we weer baar het strand geweest. Net nog het zwembad en ingecheckt bij British Airways voor de terugweg. Nu een beetje opruimen en dan naar Denny's voor ons laatste diner hier in de States :-(.

Alvast welterusten

1. Bep:
    16 mei 2015
    G.a vandaag mijn vrij reizen opgemaakt was een leuke dag.Wat een weelde de auto voor laten rijden, leuk dat jullie nog even rond hebben gereden en nog lekker even van het strand hebben genoten,de laatste dag geniet nog even want straks begint het gewone leven weer van sporten werken,maar dat is ook weer fijn let op elkaar en een hele fijne terug reis veel liefs xxxxx