Dag 5 - Magic Kingdom

5 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Verhaaltje Tristan: De opening van het park was heel erg leuk. We zijn in the Big Thunder Mountain geweest alleen die in Parijs is toch leuker want daar zit meer actie in. En we zijn in de Splash Mountain geweest en we kwamen er kletsnat uit. De 1ste keer zat ik bijna voorin en toen was ik niet heel erg nat. Bij de tweede keer zat ik voorin alleen daar werd ik kledder nat.

Verhaaltje van Ryan: we zijn 2x in splash mountain geweest. De eerste keer dacht ik van ooooh deze gaat heel langzaam maar toen zag ik dat we stijl naar beneden gingen en toen vloog ik omhoog uit mijn stoel. Dat vond ik best grappig. We zijn ook nog in Big Thunder Mountain geweest, ook 2x. De 1x dacht ik dit ga ik niet leuk vinden maar toen we eruit stapten was het best aardig en zijn we nog een keer geweest.

Vandaag naar Magic Kingdom geweest. Bij de ingang staat een mooi kasteel (minder groot dan die van EuroDisney maar net zo imposant). In de middag zijn we naar Pirates of the Caribbean geweest, staan we in de rij botst er opeens een meneer tegen me op. Ik deed alsof ik naar voren vloog.....de meneer zei gelijk sorry sorry sir. Kijk ik om is die meneer 4x zo groot (qua omvang) als ik. Als ie nou maar niet raar stond te kijken toen ik deed alsof ik naar voren vloog hahahahahahahahaha. Verder heb ik een mooi Peter Pan beeldje gekocht voor in de Kerstboom. De kids hebben zelf auto gereden, gelukkig konden ze er niet echt de weg mee op want anders waren ze op het nieuws verschenen.

Welterusten!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bep:
    6 mei 2015
    G.m 6mei ik hoop dat het van mij kant nu goed gaat,wat genieten jullie en zijn de verhaaltjes leuk,gelukkig is het warm weer dan is de kleding snel droog,,oma geniet met jullie mee met rocky gaat het goed,love you en heeeeel plezier let op elkaar het is hier 5min voor 9 xxxxxxxx