Dag 2 - SeaWorld

2 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Stukje van Ryan: we zijn naar Seaworld geweest. En we zijn in de achtbaan Manta en Journey to Atlantis geweest. De allerleukste achtbaan/boot vond ik Journey to Atlantis. Want we werden er lekker nat ‍‍‍. We zijn ook naar drie voorstellingen geweest. Shamu Stadium met Orka's, Dolphin Theater en Sea Lion & Otter Theater met zeeleeuwen en een heel klein ottertje. Ohja en op het laatst kwam er een heeeeeeeeeeele grote zeeleeuw. Voordat we uit het park gingen zijn we nog even langs de haaien geweest.

Stukje van Tristan: we zijn naar Seaworld geweest. De achtbaan Manta (Manta is een rog) vond ik leuk, eerst leek hij me nog een beetje eng maar het was wel een hele leuke achtbaan. Je moest eerst gaan zitten en dan kantelde je stoel naar achteren je lag op je buik en je voeten zaten vast, de rit duurt maar 2 minuten het is een aanrader. In Journey to Atlantis vond ik ook heel leuk..... je dacht hehe ik ben niet nat maar dan...... De 3 voorstellingen waren ook heel erg leuk we zijn naar deze shows geweest: Shuma Stadium de orka's waren leuk daar zal je nog wel wat van zien op de site, Dolphine Theater met dolfijnen en de Sea lion &  Otter theater die was echt heel grappig nou nu slapen.

Het was een rare eerste nacht en ochtend om wakker te worden. Om 07:22 verlieten we onze kamer om te gaan ontbijten in het hotel. Beetje prijzig maar goed het was allemaal goed geregeld en de service is goed. En ze leven hier van de fooien en dat merk je dan ook wel. Seaworld is leuk maar de achtbaan Manta is een verschrikking hahahahahaha. Nooit meer! En Tristan hebben we gewoon meegenomen en heeft zijn doop gekend in een achtbaan die ook over de kop gaat. Maar dit… nee echt noooooit meer. Je neemt plaats, dan trek je de beugel naar beneden. Tegelijkertijd gaan er ook 'kleppen' dicht om je voeten want wat gebeurt er, wanneer iedereen goed zit en alles is dicht geklapt en naar beneden getrokken dan wordt plots je stoel aan de achterkant omhoog getrokken. Je hangt dus letterlijk in je stoel. Voelde me net Superman maar dan anders (ik heb geen cape om ). Dit ging nog maar toen de rit....My God WTF!!!  Je wordt tijdens de rit echt tegen die beugels aan geduwd (en ik zei later nog tegen El: nou ik weet in ieder geval zeker dat als ik los was geschoten dat ik in 1x dood zou zijn geweest). El en ik hebben echt moeten bijkomen van deze dollemans rit hahahahahahaha. Als we er naar keken van afstand werden we weer misselijk. Het leukste was Journey to Atlantis, een achtbaan cq waterbaan. Net zoiets als de Vliegende Hollander maar dan anders. En nat dat waren we wel. Als klap op de vuurpijl hebben we pizza gegeten bij Pizzahut. Gelukje die zit bij ons om de hoek .

Nu slapen. Welterusten en op naar dag 3.

1. Tam:
    10 mei 2015
    word al misselijk als ik het lees haha