Dag 3 - Vrij

3 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Verhaaltje van Ryan: we zijn gaan zwemmen. 2 uur lang! Daarna zijn we stom gaan winkelen  maar toen heb ik nog wel een pokemondoos gevonden, twee zelfs.. We zijn ook langs een restaurant geweest en dat heet UNO. Daarna zijn we gaan eten bij Denny's. Daarna zijn we naar het hotel gegaan en ben ik gaan slapen.

Verhaaltje van Tristan: we hebben eigenlijk niks gedaan vandaag. We hebben ff gewinkeld en we hebben eten en drinken gehaald. Dat heb je wel nodig want het is hier hartstikke heet. Ryan heeft leuke dingetjes gekocht en ik heb wat rond gekeken of ik wat leuks zag. En ik heb eindelijk in het Engels iets goed gezegd: do you have coca cola cherry? En dat had hij ook dus dat kreeg ik, lekkerrrrrr . Wij aten bij Denny's. Ik had een Jr. Cheeseburger met french fries besteld.

Vandaag hadden we een rustig dagje. Kids waren vroeg wakker, Ryan al om 6 uur ( hij zegt: ik was 2 over 6 wakker hoor pap )! We zijn met de I-Ride een stuk gaan rijden en terug lopen. Boodschappen gedaan waaronder drinken. 'Smiddags hebben we pizza gegeten wat er over was van gisteravond (doggybag). Daarna zijn we met de kids het zwembad ingedoken  Het was heerlijk weer +- 28 graden. Op een gegeven moment zijn we ons gaan omkleden en hebben nogmaals de I-Ride gepakt naar halte 18. Daar staat een gebouw, Wonder Works, die op zijn kop staat. Even een stukje terug is er nog een gebouw die schuin staat en heet Ripley's Believe it or not! Daar tegenover is een restaurant genaamd UNO!!!!!! Uiteraard hebben we ook daar foto's van gemaakt ⚽️. Als klap op de vuurpijl zijn we gaan dineren bij Denny's ☕️. En nu slapen want morgen gaat om kwart voor 7 de wekker. Want we gaan morgen naar Animal Kingdom (Disney park).

Welterusten

1. Bep:
    4 mei 2015
    hoi lievie,s was het water lekker warm,ik zie dat jullie veel plezier hebben nu naar dag 4.ik zit nu bij Annemieke want mamma stuurde de berichtjes naar je mail,leuk jullie gisteren gesproken te hebben.

Veel liefs xxxxxxx
  2. Bep:
    5 mei 2015
    G.m 5mei jullie ook gefeliciteerd het is hier mooi weer gisteren ook al.danny en Ulfia zijn goed aan gekomen.hoe gaat het daar,,wat een enige foto,s en het lijkt mij daar mooi,leuk dat restearant met de naam UNO,winkelen vondt Tristan geloof ik niet zo leuk hè maar was ook niet geslaagd voor bijvoorbeeld een spelletje.ga lekker genieten let op elkaar xxxx