Dag 8 - Universal Island of adventure

8 mei 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Verhaaltje van Ryan: we zijn naar Harry Potter geweest, dat vond ik heel leuk. Ik heb een andere staf gezien maar die mocht ik niet kopen. We zijn met de trein van Harry Potter geweest. Je kon niet naar buiten kijken het was een film die afspeelde achter/op de ramen. En we zijn nog ook nog naar een wild waterbaan geweest en er waren Dino's bij en die waren heel eng maar meer voor kleine kinderen niet voor mij.

Verhaaltje van Tristan: We zijn naar Universal Island Of Adventure geweest (UIOA). We liepen meteen door naar The Wizarding World Of Harry Potter Hogsmeade. Daar gingen we in Forbidden journey hij was heel leuk je zat zijwaards en dan gebeurde er van alles. Daarna zijn we in Flight of the Hippogriff geweest die was leuk. Daarna zijn we in Jurassic park river raft geweest die was waanzinnig. Wij zaten voorin op het eind gingen we bijna steil naar beneden. Het scheelde maar 1 of 10 centimeter of het ging steil. Ik zat schuin om mijn horloge te beschermen want die kan niet tegen water dus de rechter kant was nat en links totaal niet. Dat was FUNNY. Ik moet even kort schrijven hij is bijna leeg de ipad. Toen we naar  The amazing adventure of spider-man kwam 6 of 7 superhelden kwamen er langs hier onder in mijn vader's verhaal zie je de 3 namen die we kennen. De attractie van Spider-man was heel leuk. Daarna zijn we in de dragon challenge geweest de eerste attractie waar ik zittend over de kop en twistst maakte daarna zijn we met de howarts exespress naar het andere park gereden vanuit het raam zag je wat er in de film gebeurde. Toen zijn we naar de bus om terug naar huis geweest.

Vanochtend rustig aan gedaan. Eerst lekker ontbeten en daarna naar Universal gelopen. Dat ging hartstikke goed. Eenmaal aangekomen zijn we naar het park Island of Adventure gegaan. Eenmaal binnen gelijk naar achteren naar The Wizarding World of Harry Potter - Hogsmeade. Als eerste Harry Potter and the Forbidden Journey. Te gekke attractie. Verder hebben we oa Spiderman, Captain America en Storm gezien in het 'eggie'. De 3D attractie van Spiderman was ook een happening. River Adventure van Jurassic Park was een hele natte gebeurtenis. Hahahahaha waar zaten we in deze waterattractie? Voorin ja. Het zal niet. El zag het al aankomen. De Dino's zijn werkelijkwaar ontigelijk goed nagemaakt. Het was overigens niet heel erg hoor dat we nat waren geworden want het was maar 35 graden!! Tristan en ik zijn nog in Dragon Challenge geweest, een rollercoaster waar je in hangt en verschillende loops maakt en ik dacht ook twee kurkentrekkers. We gingen dus eigenlijk alleen maar over de kop hahahaahah maar deze rollercoaster gaat zo hard dat je dat eigenlijk niet merkt. Pas op het eind. Tristan en ik liepen door de donkere gangen terug en waren allebei een beetje duizelig. Als klap op de vuurpijl zijn we naar Hogsmaede Station gelopen om the Hogwarts Express te pakken naar het andere Universal park. Leuk om in de 'echte' trein te zitten. Onderweg speelt er nog een grappig verhaal af. We mochten niet filmen (oeps toch gedaan). Zojuist terug gekomen op onze hotelkamer na te hebben gegeten bij Wendy's.