Donderdag 20 juli

21 juli 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Wat een dag!
Heel vroeg opstaan, 04:15 uur, om op 05:30 uur te worden opgehaald door een taxi. Waren 05:50 uur op Schiphol. Om 06:25 uur hadden we alles al gehad, securitycheck en douane. Dat ging goed.

We mochten boarden rond 09:00 uur. Zouden om 09:50 uur vertrekken maar dat ging uiteindelijk niet door vanwege de rechter motor die ze niet aankregen. 🤬 Het was bloedheet in het vliegtuig omdat ze de motoren nodig hebben voor de airco…dus toen deden ze de deuren maar tegen elkaar openzetten.

Wij uit het vliegtuig in afwachting van…..en ja hoor daar kwam het nieuws. Ze gingen ons allemaal omboeken maar met de kanttekening dat we pas de volgende dag konden gaan. In eerste instantie zouden we vrijdagmiddag om 14:25 uur vliegen op Seattle, overstappen en door naar Portland en dan overstappen om door te gaan naar San Francisco, aankomst 21:35 uur lokale tijd. Pffff Ze is blijven zoeken, uiteindelijk kwam ze met wat we nu gedaan hebben. Schiphol - Parijs, Parijs - San Francisco. Aankomst 12:50 uur lokale tijd.

GEEN KOFFERS BIJ AANKOMST! Nu net een mail gehad van Air France dat ze er zijn en dat ze vanavond nog worden gebracht. Ff de receptie ingelicht dat wij al liggen te slapen maar dat wij ze dan morgenochtend komen ophalen.

Overigens wel een leuke huurauto opgehaald. Nissan Moreno, grote bak zeg. Kids kunnen languit liggen achterin.

Nou morgen een fiets ophalen en naar de Golden Gate Bridge.
Ondanks de ellende gaan we er nog een leuke vakantie van maken.

Het is lokaal nu 18:51 uur, in NL is het 03:50 uur zaterdagochtend. We zijn al op vanaf 02:00. Al bijna 26 uur.

Welterusten.

1. Dan&Ulf❤️:
    22 juli 2023
    Nou gelukkig zijn jullie er, wat een reis lijkt wereld reis🙈🙈. Kom er maar even van bij, en geniet ervan JULLIE zijn der!!!! Veel plezierrr ❤️❤️❤️❤️❤️
  2. Ed en Gea:
    22 juli 2023
    En door. Gezond aangekomen en jee wat een mooie auto. Geniet van alle mooie dingen en veel plezier.
  3. Galiek:
    22 juli 2023
    Nu gewoon genieten van de vakantie! Heel veel plezier.
  4. Bep:
    23 juli 2023
    Voor straks goedemorgen en maak er weer een geweldig dag van en geniet van elkaar😃😃🙏🙏💋❤️