San Francisco

23 juli 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Wat een rotkussen. Hahahahahahahaha. Last van nek en hoofdpijn, zo wakker geworden. Vanaf 4 uur elk uur gezien. 😕  De rest heeft ongeveer 12 uur geslapen. Eerst naar de receptie om te kijken of de koffers waren gebracht en ja hoor daar stonden ze 😙. Frisse kleding aan gedaan en naar het ontbijt.

We zijn rond half 9 uur gaan eten bij Mel’s Diner aan de overkant van het hotel. Héérlijk! Nadat we ons buikje vol hadden gestopt zijn we naar onze kamer gegaan om spullen te pakken en daarna zijn we onze gehuurde fietsen gaan halen. Rond 10:15 uur stapten wij op de fiets richting Pier 33. Daar foto’s gemaakt van Alcatraz.☹️ op afstand. We zijn toen onderweg gegaan naar de Golden Gate Bridge, onderweg een aantal keer gestopt om foto’s te maken. Toen we er eenmaal vlakbij waren moesten wij een klim maken met de fiets om bij de brug te komen. Niet normaal wat steil 🤪. Hartslag van 160! En Ryan gewoon 80! Haha ouderdom komt met gebreken zullen we dan maar zeggen. Eenmaal aangekomen konden we de brug over, wat een drukte naast ons met de mooiste auto’s en de ene maakt meer herrie dan de andere. Er stond veel wind op de brug. Maar het was super tof om te doen. Eenmaal aan de andere kant weer wat foto’s gemaakt en nadat we de fietsen vast hadden gezet naar boven gelopen naar een uitkijkpost. De kids hadden het over een punt wat ook is gebruikt in de film van Bumblebee (Transformer film). Daarna zijn we verder gaan fietsen naar de 🚢 in Sausalito om die terug te nemen naar de pier vlakbij Fisherman’s Warf. Vanaf daar zijn we langs de pier gaan fietsen en zijn we een aantal keer gestopt. Nog wat souveniertjes gekocht. 🌭 gegeten, hmmmm. Daarna naar Lombard street gefietst waar ook het hotel aan ligt, alleen aan de andere kant van deze straat. Waar wij heen fietsten is de kronkelweg welke je ook in veel films ziet terug komen o.a. in Fast and Furious.

Daarna via allerlei straatjes naar de fietsenwinkel gefietst tegenover ons hotel. Dat was rond 5 pm, houdt in dat we bijna 7 uur hebben gefietst met wat ‘af’stapjes. Ff terug gegaan naar de kamer. Ik mijn handen gewassen want Tristan zijn ketting was er onderweg af gegaan en toen we onderweg iets wilden drinken zei het Sprite flesje FFFFFFLLLLSSSSSHHHHHHHH ik helemaal onder natuurlijk. GLOEIENDE GLOEIENDE …… toen we ons hadden opgefrist zijn we naar de supermarkt gelopen om een en ander in te slaan voor onderweg. Daarna zijn we bij Mel’ Diner gaan dineren.  Nog ff de koffers georganiseerd voor onderweg, kids in bad en wij gedoucht. Nu slapen en dan begint morgen de reis richting o.a. Las Vegas. Welterusten.

1. Dan&Ulf❤️:
    23 juli 2023
    Waauwww wat veel al gedaan zeg, dat doe ik in 2 weken en jullie in 1dag!!🙈🤣🤣🤣. 💋❤️ Maar ff serieus ziet er allemaal te gek uit, have fun.
  2. Galiek:
    23 juli 2023
    Klinkt goed maatje. Echt heel leuk om te lezen. Ben benieuwd naar morgen. Welterusten!
  3. Bep:
    23 juli 2023
    Wat een geweldige foto,s en op afstand toch de Alcatraz gezien,als jullie zo door gaan kom je afgeslankt terug, geen last van zadel pijn gehad lieverds geniet van alles en zeker van elkaar.🤣🤣😍❤️❤️