Las Vegas dag 2

28 juli 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag een beetje uitgeslapen. Bij Denny’s ontbeten. Daarna met de bus naar The Las Vegas sign gegaan, waar je Las Vegas binnenkomt. Daar wat foto’s gemaakt. Doorgelopen naar o.a. MGM hotel. Vanuit daar naar the official Stranger Things store, Coca Cola store en M&M store gelopen. Dit heeft wat uren gekost en we waren pas rond 18:00 uur weer op de kamer. Ff een half uur gewacht tot de mobieltjes van de kids weer wat waren opgeladen, ff iets gegeten bij McDonalds en toen de bus gepakt naar het oude gedeelte van LV aan Fremont street. Een grote videoshow op een grote lange koepel afgebeeld door de hele straat heen. Alles gebeurt boven je mooi om te zien. Daarna de bus terug gepakt naar het hotel. Het is nu half 12. Morgen vroeg op. Welterusten.

1. Bep:
    28 juli 2023
    Weer een mooi verhaal en daar geniet ik intens van ik reis een beetje mee rust uit, en dan weer een nieuwe mooie dag en ik hoop dat de temperatuur wat naar beneden gaat😎🤓❤️