Las Vegas

27 juli 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend om 07:59 vertrokken. Op tijd! Eerst langs de nederlandsche bakkerij in Bishop. Heerlijke croissants gehaald en nog meer. Daarna door gereden naar Las Vegas. Onderweg nog getankt. We waren iets over half 2 in Vegas. Iets meer dan 5 uur gereden. Ingecheckt en op naar kamer op de 26ste verdieping. Daarna zijn we gaan lopen over de LV Boulevard. Wat een hitte, 45 graden. Niet te doen eigenlijk. Dus we zijn vaak via gebouwen naar andere gebouwen gelopen. En de weg kwijt raken is helemaal niet zo moeilijk hoor 😂. We zijn langs veel bekende hotels gelopen. Trump plaza, Ceasar’s Palace, Palazzo, Treasure Island. Bij Venetian zijn we naar binnen gegaan. Daar kun je in een gondel door de grachten varen. We konden nog winkelen bij Gucci, Prada, Chanel maar ze accepteren mijn creditcard daar niet 🤪.
We hebben gegeten bij Danny’s. Daarna richting Bellagio gelopen voor de fontein show.  Die was leuk, daarna naar the Mirage voor een vulkaan show. Toen wilden we nog bij Treasure Island de show kijken maar die is er niet meer, jammer want die was heel leuk.
We zijn toen terug gelopen naar ons eigen hotel. Nog foto’s opgehaald welke wij eerder daar hadden laten maken. Nu naar bed. Welterusten.

1. Bep:
    27 juli 2023
    Wat fijn dat de rit is goed gegaan maar die warmte🙈😜misschien hebben jullie nog ruimte voor de gondel😁wat jammer dat jullie allemaal geen mooie tas hebben kunnen scoren bij de exclusieve winkels🤣.Rust lekker uit voor weer een nieuwe belevenis veel plezier met elkaar.😎😍
  2. Galiek:
    27 juli 2023
    Ik had je nog geadviseerd om je platinum credit card mee te nemen 😆😆. Ben benieuwd naar de foto's van Las Vegas.
  3. Dan&Ulf❤️:
    27 juli 2023
    Je bent ook niet slim!!! Je gaat eerst naar het casino, en daar ff lekker de jackpot weghalen en DAN ga je shoppen!!!! 🙈🙈 🤣🤣🤣